نکات ابتدايي اما مهم براي بازيکنان Clash of Clans

به گزارش «تابناک»، اين روز‌ها بازار بازي‌هاي آنلاين استراتژي که اساساً براي سيستم عامل‌هاي موبايل طراحي شده‌اند، بسيار گرم است. اگر تا پيش از اين، اغلب کاربران بيشتر وقت خود را در شبکه‌هاي اجتماعي و با وب‌گردي مي‌گذراندند،‌ اکنون بازي‌هاي آنلاين استراتژي، بيشترين وقت کاربران را به خود اختصاص داده است.
يکي از اين بازي‌هاي آنلاين موبايل بازي محبوب Clash of Clans است که اتفاقاً کاربران ايراني نيز بسيار به آن علاقه‌مند‌ند و استقبال خوبي از آن کرده‌اند. در اينجا قصد داريم با هم چند نکته ابتدايي اما مهم را در خصوص اين بازي يادآور شويم. شايد شما همه آن‌ها را مي‌دانيد شايد هم نه. در هر صورت اين‌ها نکاتي هستند که اگر رعايت نکنيد، قطعاً امپراتوري خوبي نخواهيد داشت.

نکات ابتدايي اما مهم براي بازيکنان Clash of Clans
قبل از شروع شايد براي شما هم جالب باشد که بدانيد مشغول انجام چه بازي هستيد. اين بازي از آگوست سال ۲۰۱۲ توسط شرکت Supercell طراحي و منتشر شده است؛ ابتدا براي iOS و پس از آن در اکتبر سال ۲۰۱۳ براي اندرويد.

در اين باره بايد گفت که ‌کاربران آن دقيقاً مشخص نيست؛ اما اگر تعداد دانلود از روي Play Store گوگل را در نظر آورده و‌‌ همان رقم را به کاربران iOS آن نيز تسري دهيم، مي‌توان حدس زد که ‌حدود حداقل ۱۷ ميليون کاربر مشغول بازي Clash of Clans در سراسر کره زمين هستند.
اما آيا مي‌توانيد حدس بزنيد که درآمد روزانه Supercell از اين بازي چقدر است؟ روزانه حدوداً ۶۴۰ هزار دلار‌!
حال که کمي راجع به اين بازي و درآمد صاحبان آن اطلاعات پيدا کرده‌ايد، بگذاريد کمي از نکات اصلي و مهم اين بازي براي شما بگوييم.

چه بلايي بر سر سربازان بعد از هر جنگ مي‌آيد؟
نکته مهمي که هر بازيگر بايد به ياد داشته باشد، اينکه هر تعداد سربازي که براي جنگ اعزام مي‌کنيد، بعد از جنگ ديگر در اختيار نخواهيد داشت. در نتيجه قبل از تشکيل يک ارتش فوق قوي براي شکست يک دشمن کوچک، بهتر است کمي بيشتر انديشه ‌کرده و استراتژيک‌تر با قضيه برخورد کنيد.

چه سربازاني را به جنگ اعزام کنيم؟
اگر عليه ديوها يا Goblin ها مي‌جنگيد، ديدن مراحل و نقشه قبل از حمله ممکن نيست. در نتيجه ايرادي ندارد، اگر چند دسته سرباز را صرفاً براي شناسايي بهتر اعزام کنيد. به مرور زمان سربازان بيشتر با قابليت‌هاي بهتري را براي گذشتن از سد دشمنان آزاد خواهيد کرد، ولي در ابتدا بهتر است، بر سربازان سبک با تعداد بالا تمرکز کنيد.


به دست آوردن سه ستاره
اگر مي‌خواهيد از هر نبرد Goblin سه ستاره با خود به خانه ببريد، بايد همه چيز را بر سر راه خود‌ مطلق نابود کنيد. تنها در اين صورت با حداکثر امتياز و دستاورد به خانه باز‌مي‌گرديد.


حالت تدافعي يا حالت تهاجمي؟
پاسخ کوتاه اين است: کمي از هر دو. اگر دشمن شما توان نابود کردن همه چيز را دارد، پس هيچ ابايي نداشته باشيد که ارتش غارتگري داشته باشيد که هر چيزي را بر سر راه خود نابود کند. همچنين در تدابير تدافعي به ياد داشته باشيد که قلعه اصلي و کارگاه‌هاي توليد منابع شما، توسط توپ‌ها به خوبي محافظت شود. همواره به‌روزرساني و Upgrade کردن تجهيزات تدافعي خود را در اولويت قرار دهيد تا جنگ‌ها به طول بينجامد.


پاک‌سازي يک فضاي جديد
در مورد سرزميني که قصد تصرف آن را داريد، مطمئن شويد، زيرا هر چقدر اين سرزمين بزرگ‌تر باشد، منابع بيشتري براي نابود کردن آن نياز داريد. در بسياري از موارد بهتر است يک سرزمين کوچک را انتخاب کنيد. همه چيز بستگي به نوع توسعه و مکان توسعه‌طلبي شما دارد. پس اندازه و محل قرارگيري را به خوبي بررسي کنيد.


عمليات‌ها يا Missions
در واقع Quest ها يا Mission ها همان آيکون‌هايي هستند که در گوشه صفحه نمايان مي‌شوند؛ اين‌ها بهترين راهنما‌ براي انجام کارهاي پيش رو هستند. از آن‌ها استفاده کنيد تا پاداش‌هاي قابل‌توجهي دريافت کنيد.


نياز به خرج کردن نداريد
حتماً شنيده‌ايد که مي‌گويند اگر مي‌خواهيد پول بيشتري به دست آوريد، پول بيشتري خرج کنيد؛ اما اين موضوع در Clash چندان درست نيست، اگر بدانيد ‌چه بايد بکنيد. براي آنکه نيازي به خريد منابع از فروشگاه يا Store بازي پيدا نکنيد، يک نکته بااهميت است. اينکه همواره کارگاه‌هاي توليد منابع خود را Upgrade کنيد. البته اين راه جذابي براي شروع بازي نيست، ولي امپراتوران بزرگ، خودکفايي بالايي دارند.


اين چند نکته ابتدايي در خصوص بازي بود که قطعاً اگر وقت زيادي را با Clash مي‌گذرانيد، حتماً به آن‌ها آگاهي داريد‌. هم‌اکنون شما از تجربه خود با اين بازي و نکات جالب آن براي ما بگوييد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اجتماعی ، فناوری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 30 آبان 1393برچسب:, | 12:17 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.